Recentelijk hebben we al geschreven over Wendy’s boosheid jegens de Oranjezomer, waar ze zich belachelijk gemaakt voelde vanwege haar zang en haar nieuwe nummer.

Op Instagram sprak ze direct haar fans aan om haar boosheid te uiten en liet Wendy weten wat voor impact het op haar had.
“Mijn liedje, waar ik vol enthousiasme aan begon, is volledig verpest door die misselijke figuren bij onder andere De Oranjezomer.”
Volgens Wendy hebben de presentatoren geprobeerd om haar zangcarrière te ondermijnen en voelde ze zich gepest op televisie, zonder de kans te krijgen om zich te verdedigen.
Nadat Powned Wendy’s frustraties had gehoord, gaf de omroep haar de kans om haar verhaal voor de camera te doen.
Ten gevolge van haar eigen financiële investering in de clip en de promotie van het programma, voelt Wendy zich gepest, met als gevolg dat het werk van de Oranjezomer teniet wordt gedaan.
Om deze reden krijgt Wendy de kans om zichzelf te promoten via het platform van Powned. Pownews heeft een snackbar uitgekozen waar Wendy haar zangtalent kan laten zien.
Verscheidene bronnen stellen dat de eigenaren van de snackbar niet goed begrepen waar ze in terecht zouden komen, aangezien ze nauwelijks Nederlands spreken.
Buiten op het terras werden enkele oudere dames gerekruteerd om als publiek te dienen voor het optreden van Wendy.
In hun enthousiasme vinden de dames dat de Oranjezomer jaloers is en dat Wendy gewoon moet doorgaan met haar nieuwe carrière.
Wendy van Hout ziet dit wel zitten, vooral omdat haar tarief op €1.203,95 inclusief btw ligt voor een half uur!
Ze heeft al allerlei merchandise laten drukken, van sjaaltjes en sleutelhangers tot aan slaapmaskers. Maar Wendy zit even helemaal stuk na de kritiek van het programma.
1. jeetje ze durft wel zeg, wat een bedrag!
2. Wat een bedrag, deze hoogte had ik niet verwacht!
3. Het tarief voor een half uurtje is wel heel erg hoog!
4. Het mag wat kosten, begin maar met sparen!
5. Dit bedrag had ik dus niet verwacht! Wat veel!!!!