Incident songfestival pakt gunstig uit voor Joost Klein: ‘de beste situatie geweest’
Ervaarde Joost Klein, ondanks het niet kunnen optreden tijdens de finale van het Eurovisiesongfestival afgelopen zaterdag, desalniettemin een aanzienlijke stijging in populariteit.
Zijn liedje “Europapa” is op dit moment het meest gestreamde nummer op Spotify in diverse landen, wat resulteert in meer dan 27 miljoen weergaven van zijn videoclip op YouTube.
Zijn aantal volgers op Instagram is bovendien spectaculair gestegen; hij heeft nu 1,5 miljoen volgers.
Marketingexpert Berend Klumper van ‘Not Selling Liquid’ vertelde aan Editie NL dat, ondanks de ongelukkige omstandigheden, de situatie voor Klein qua naamsbekendheid gunstig heeft uitgepakt.
“Joost heeft er ontzettend veel volgers bij gekregen, zijn volgeraantal is meer dan verdubbeld en zijn naam wordt continu genoemd.”
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.